Friday, December 11, 2009

认命吧!



See !!! Computing is really killing us !!!

并不想在新的一天的开始写下不愉快的心情,
但无可否认,心是闷着的。
I think the exam on this coming Monday is bothering me,
Not only me,
is all of us...
OMG !! SHIT COMPUTING =(
I am gonna FAIL this time...
Haizz..
The only is do it better on Mon,
or else, sure FAIL...
WTH !! Please dont fail =(

我现在期待的是假期。
Form 6的朋友们都考完试了,
多羡慕他们。
可是他们也受苦了一个月啊,
我才受苦两个星期而已,
所以我还是幸运的,呵呵!
朋友们,等我回来,
我们来个疯狂聚会吧!
那时候的我们,都没有带着包袱了,
因为都考完试了嘛 =)

这次的考试,没有太大的期望,
只希望 CGPA 3.5 and above 就谢天谢地了。
Please I want to get at least 3.5 for my CGPA because I wish to get the Chairman Award for every sem in my degree !!! Poppi Poppi.

Please bless me.........
Arigator =)

我要对自己有信心点,
不放弃,
虽然在这短短的三天已经不能改变什么,
不过我要尽力,
把自己的过错弥补,
加油吧!
不管怎么样,要从这次的错误中学习,
下个学期不可再这样了,
要积极。。。
如果真的考不好,
那我只好认命,
只是,
不可以让它再重犯了。。。

假期,我来了 =)

祝所有正在假期的朋友们,假期愉快!

No comments:

Post a Comment